Умовы

Наступныя Агульныя ўмовы продажу рэгулююць прапанову і продаж прадуктаў і / або паслуг на вэб-сайце электроннай камерцыі www.cool-mania.com ("Вэб-сайт"). Калі ласка, уважліва прачытайце гэтыя Агульныя ўмовы перад замовай любых прадуктаў.

Media Leaders sro, кампанія, зарэгістраваная ў Славакіі (бізнес-рэгістрацыйны нумар 46 406 999, падатковы код і падатковы нумар SK2023368787, мае юрыдычны адрас у Славакіі, па адрасе Dlha 4, 974 05, Банска-Бістрыца, Славакія. Медыя-лідэры з'яўляюцца ўладальнікам электроннай пошты -камерцыйны сайт Cool-mania

1. Поле прымянення вэб-сайта

1.1 Інтэрнэт-крама Cool-mania прызначана для рознічных продажаў. Cool-mania прапануе прадукты для продажу выключна кліентам "канчатковым карыстальнікам", гэта значыць "спажыўцам". «Спажыўцом» лічыцца любы чалавек, які купляе тавары з мэтай, не звязанай з камерцыйнай, рамесніцкай альбо прафесійнай дзейнасцю, якая ажыццяўляецца ў яго бізнэсе. Калі карыстальнік не з'яўляецца "Спажыўцом", прапануецца пазбягаць падачы заказаў у Інтэрнэт-краме; Cool-mania пакідае за сабой права не апрацоўваць заказы карыстальнікаў, якія не з'яўляюцца "Спажыўцом", і любыя заказы, якія не адпавядаюць бізнес-палітыцы Cool-mania.

1.2 Уся інфармацыя, якая змяшчаецца на вэб-сайце, не з'яўляецца абавязковай прапановай па продажы прадукцыі ў любой краіне ці месцы.

Прадукцыю, прапанаваную да продажу на Сайце, можна набыць і адправіць толькі кліентам, якія пражываюць і ўказваюць як пункт прызначэння па ўсім свеце.

1.3 Купля Прадуктаў на Інтэрнэт-сайце дазволена людзям, якія гарантуюць, што ім споўнілася не менш за васемнаццаць (18) гадоў і яны могуць заключыць юрыдычна абавязковыя кантракты.

1.4 Продаж Прадуктаў на вэб-сайце складае дыстанцыйны кантракт, які рэгулюецца артыкуламі 50 і наступнымі. славацкага заканадаўчага ўказа № 206 ад 6 верасня 2005 г. («Спажывецкі кодэкс») і славацкага заканадаўчага ўказа № 70 ад 9 красавіка 2003 г., які змяшчае рэгуляванне электроннай камерцыі

1.5 Прыдатныя агульныя ўмовы продажу - гэта тыя, якія апублікаваны на дату перадачы замовы на куплю. У іх могуць перыядычна ўносіцца змены з улікам магчымых нарматыўных змен. Любыя змены ўступяць у сілу з дня публікацыі на вэб-сайце

2. Прыняцце Агульных умоў продажу і заключэння дагавора

2.1 Англійская мова з'яўляецца даступнай для заключэння дагавора. Кантракт заключаецца ў краінах Еўрапейскага Саюза, як гэта паказана ў вышэйпрыведзеным параграфе 1.2

2.2 Кліент абавязаны ўважліва чытаць дадзеныя Умовы. Кліенту прапануецца загрузіць, захаваць альбо раздрукаваць яго копію, а таксама інфармацыю пра права адступлення і любую іншую інфармацыю, якую Cool-mania дае на вэб-сайце, альбо да, альбо падчас працэсу пакупкі.

2.3 Для завяршэння пакупкі аднаго або некалькіх прадуктаў на вэб-сайце кліент павінен запоўніць форму замовы і адправіць яе Cool-mania ў электронным выглядзе, вынікаючы інструкцыям, якія з'яўляюцца на вэб-сайце на этапах заказу.

2.4 Падаючы форму замовы праз вэб-сайт (наперад), Кліент безумоўна прымае і згаджаецца выконваць дадзеныя Агульныя ўмовы продажу ў сваім кантракце з Cool-mania. У выпадку рознагалоссяў на пэўных умовах, якія ўтрымліваюцца ў гэтых Агульных умовах продажу, карыстальніку прапануецца не прадстаўляць якую-небудзь форму замовы для пакупкі на вэб-сайце.

2.5 Cool-mania адправіць формы заказаў у базу дадзеных у адпаведнасці з заканадаўствам. Кліент можа атрымаць доступ да сваёй формы замовы праз раздзел " http://www.cool-mania.com/user/in " на вэб-сайце

2.6 Пасля таго, як Кліент адправіць заказ, Cool-mania адправіць па электроннай пошце паведамленне "Пацверджанне ўваходу ў заказ", якое пацвярджае яго атрыманне.
У гэтым паведамленні электроннай пошты паказана вытрымка з асноўных элементаў замовы: асабістыя дадзеныя, уведзеныя кліентам, адрас дастаўкі, звесткі пра замоўленыя прадукты (апісанне і колькасць), дадзеныя пра кошт, спосаб аплаты, выдаткі на дастаўку, а таксама любыя дадатковыя выдаткі. у якасці інфармацыі пра права адступлення і кароткі змест агульных умоў продажу. Заказчык абавязваецца праверыць правільнасць і паведаміць аб выпраўленнях праз электронную пошту [email protected]
Гэта паведамленне электроннай пошты не азначае прыняцця замовы, а толькі пацверджанне правільнага атрымання яго належнымі сістэмамі Cool-mania. Заказчык таксама знойдзе свой асабісты "нумар заказу", які неабходна выкарыстоўваць у любым іншым наступнае зносіны з Cool-mania.

2.7 Кантракт паміж Cool-mania і кліентам будзе заключаны толькі тады, калі Cool-mania пацвердзіць, што заказ прыняты па электроннай пошце "Пацверджанне замовы і адгрузкі"

2.8 Любое паведамленне электроннай пошты, адпраўленае Кліенту з паведамленнем пра яго статус замовы (напрыклад, электронны ліст "Запыт дадатковай інфармацыі" альбо электроннае паведамленне "Паведамленне аб затрымцы дастаўкі"), альбо вуснае паведамленне пра заказ не павінны лічыцца прыняццем яго.
Завяршэнне кантракта адбываецца з адгрузкай замоўленай прадукцыі, за выключэннем выпадкаў, калі Cool-mania не апавясціла Заказчыка аб непрыняцці яго альбо кліент не папрасіў яго скасаваць.

2.9 Cool-mania пакідае за сабой права адмовіць альбо абмежаваць заказы, якія не даюць дастатковай гарантыі плацежаздольнасці альбо якія з'яўляюцца няпоўнымі альбо няправільнымі. А таксама заказ, звязаны з прадуктамі, якія больш не даступныя (няма ў наяўнасці)
У гэтых сказах Cool-mania як мага хутчэй паведамляе кліенту па электроннай пошце, што кантракт не заключаны і заказ на куплю не прыняты, указваючы прычыны адмовы.
У выпадку, калі аплата ўжо завершана, Cool-mania прапануе вярнуць Кліенту суму, ужо налічаную за адмену транзакцыі (гл. Арт. 13. Спосаб вяртання)
Cool-mania таксама пакідае за сабой права адхіляць заказы любога кліента, з якім Cool-mania мае пастаянную юрыдычную спрэчку адносна папярэдняга замовы. Cool-mania можа адмяніць любы заказ пры падазрэнні на махлярскія дзеянні і можа адмовіцца апрацоўваць заказы ад кліентаў з папярэдняй гісторыяй махлярскіх заказаў

3. Інфармацыя пра прадукт і даступнасць прадукту

3.1 Асноўныя характарыстыкі кожнага прадукту адлюстроўваюцца на кожнай "Інфармацыйнай старонцы аб прадукце" на падставе інфармацыі, прадстаўленай вытворцамі. Cool-mania, пакідае за сабой права змяняць любую інфармацыйную старонку пра прадукт без папярэдняга паведамлення.

3.2 Cool-mania паспрабуе максімальна наблізіць выявы да прадуктаў, прапанаваных да продажу.
Колеры вырабаў, аднак, могуць адрознівацца ад рэальных у адпаведнасці з наладамі камп'ютэрных сістэм, якія выкарыстоўвае карыстальнік.
Выявы ў Тэхнічных характарыстыках вырабу могуць таксама адрознівацца па колеры, памеры альбо ў сувязі з аксэсуарамі да вырабаў. Для мэт дагавора пакупкі пераважнае апісанне тавару, якое змяшчаецца ў форме замовы, адпраўленай кліентам

3.3 На вэб-сайце таксама можа быць размешчана дапаможная інфармацыя аб пакупках агульнага характару, напрыклад, знойдзеная, напрыклад, у Глосарыю.
Гэтая інфармацыя прадастаўляецца ў выглядзе простага агульнага інфармацыйнага матэрыялу, які не адпавядае рэальным характарыстыках асобнага прадукту. Для мэт дагавора пакупкі пераважнае апісанне тавару, якое змяшчаецца ў форме замовы, адпраўленай кліентам.

3.4 На старонцы "Інфармацыя пра прадукт" для кожнага прадукту ёсць спецыяльны раздзел, які змяшчае інфармацыю пра "Даступнасць прадукту". Кліент можа набыць толькі прадукты з наступнай заявай "У наяўнасці".
У выпадку, калі статус тавару « Няма ў наяўнасці », кліент можа прыступіць да браніравання прадукту, і Cool-mania ад імя кліента замовіць яго пастаўшчыку. Калі прадукт будзе даступны, Cool-mania паведаміць кліенту па электроннай пошце.

3.5 Звярніце ўвагу, што даданне прадукту ў кошык не азначае, што прадукт аўтаматычна зарэзерваваны для кліента.
Прадукт па-ранейшаму даступны для пакупкі іншым кліентам да падачы заявы і паведамлення аб пацверджанні замовы кампаніяй Cool-mania, адпаведна з гэтымі Умовамі продажу.
Гэта можа залежаць ад адначасовых заказаў на вэб-сайце. Па тэхнічных прычынах магчыма, што "даступны прадукт" можа знікнуць на складзе пасля перадачы замовы, і таму неабходна чакаць новага пастаўкі. У гэтым выпадку кліент будзе неадкладна праінфармаваны па электроннай пошце ("Прадукт зарэзерваваны" або "Затрымка дастаўкі") і можа запатрабаваць адмяніць заказ у любы час да адпраўкі прадукту, націснуўшы кнопку "адмена", якая змяшчаецца ў электронная пошта.

3.6. У выпадку недаступнасці замоўленага Тавару, Кліент будзе неадкладна паведамлены па электроннай пошце і ў любым выпадку на працягу трыццаці (30) дзён з наступнага дня пасля перадачы замовы. Калі аплата ўжо завершана, Cool-mania адначасова прадастаўляе Кліенту кампенсацыю сумы, ужо налічанай пры адмене транзакцыі. (гл. пункт ніжэй: 13. Працэдуры вяртання грошай)

4. Цана, кошт дастаўкі, падаткі і зборы

4.1 Усе цэны, апублікаваныя на вэб-сайце, указаны ў еўра (еўра), пераведзеныя ў іншыя валюты згодна з бягучым курсам валют. Яны ўключаюць ПДВ (20%), калі Прадукцыя адгружаецца і пастаўляецца па ўсім свеце.

4.2 Cool-mania пакідае за сабой права ў любы час змяніць кошт на Прадукцыю. Зразумела, што цана Прадукту, якая будзе спаганяцца з Кліента, з'яўляецца той, якая паказана на вэб-сайце падчас падачы замовы. Магчымае павелічэнне або памяншэнне пасля перадачы замовы не будзе разглядацца.

4.3 Кошт прадукту не ўключае выдаткі на дастаўку. Кошт дастаўкі спаганяецца з кліента і аплачваецца кліентам сумесна з аплатай агульнай цаны замовы.
Сума ўсіх заказаў складае 8 еўра (з улікам ПДВ) у кошыку падчас працэдуры Інтэрнэт-пакупкі і да яе заключэння, а таксама ў паведамленні электроннай пошты "Пацверджанне заказу і адгрузкі".

4.4 Агульная цана замовы (з асобным указаннем выдаткаў на дастаўку і любых іншых дадатковых выдаткаў) заўсёды паказваецца ў кошыку ў канцы працэдуры пакупкі ". Гэта агульная сума (якая будзе пазначана кліенту ў" Запіс заказу " пацверджанне "і ў электронных лістах" Пацверджанне заказу і адгрузкі ") будзе агульная сума, якая спаганяецца кліентам у адносінах да замовы на куплю. Заказчык не абавязаны выплачваць больш за гэтую суму, акрамя канчатковых мытных пошлін (гл. пункт ніжэй) .

4.5 Дастаўка да некаторых вельмі канкрэтных пунктаў прызначэння можа запатрабаваць дадатковых збораў і выдаткаў, якія нясе атрымальнік і аплочваецца пры дастаўцы прадукцыі непасрэдна ў падатковыя і мытныя органы альбо кур'еру. Кліент кампенсуе Cool-mania ад такіх падаткаў, збораў і збораў. Аднак любыя магчымыя падаткі, зборы, выдаткі або іншыя пошліны, прадугледжаныя заканадаўствам кожнай канкрэтнай краіны, у якую Адпраўляецца і пастаўляецца Прадукцыя, поўнасцю нясуць Кліенты.

5. Як набыць

5.1 Набыць прадукт на вэб-сайце можна з рэгістрацыяй або без яе. Рэгістрацыя дазваляе кліенту атрымаць шэраг дадатковых паслуг, стварыўшы асабісты профіль.

5.2 У Інтэрнэт-краме Кліент выбірае і дадае ў кошык даступныя і ўпарадкаваныя прадукты, як апісана ў адпаведнай "Старонцы інфармацыі пра прадукт". Падчас заказу заказчык абавязаны прадаставіць пэўную асабістую інфармацыю (персанальныя дадзеныя, пункт прызначэння дадзеных, нумар стацыянарнага і мабільнага тэлефона, адрас электроннай пошты); і ўстаўце сапраўдныя дадзеныя крэдытнай карты, якая нясе юрыдычную адказнасць, альбо іншых спосабаў аплаты (як гэта прадугледжана гэтымі Умовамі продажу).

5.3 Cool-mania пакідае за сабой права запатрабаваць дадатковую інфармацыю і дакументацыю для высвятлення асобы і ўласнасці кліента для ажыццяўлення плацяжу. Кліент гарантуе, што ўся прадастаўленая інфармацыя з'яўляецца дакладнай, дакладнай і поўнай (гл. Наступны абзац "Спосаб аплаты").

5.4 Пасля размяшчэння замовы (перасылкі) Кліенту прапануецца раздрукаваць альбо захаваць яго электронную копію і па-ранейшаму захоўваць сапраўдныя агульныя ўмовы продажу ў адпаведнасці з палажэннямі аб продажы на адлегласці

5.5 Кліент, які зрабіў заказ, увайшоўшы (гэта азначае, што ён з'яўляецца зарэгістраваным кліентам і стварыў уласны профіль).

5.6 Пасля пацверджання кліенту правільнага атрымання формы замовы (гл. Пункт 2.6), Cool-mania апрацоўвае заказ і правярае дадзеныя, уведзеныя кліентам, спосаб аплаты, падрыхтоўка прадукцыі на складзе. У некаторых выпадках можа спатрэбіцца тэлефонны кантакт з кліентам альбо запыт дадатковай дакументацыі (гл. Пункт Спосаб аплаты)

5.7 Cool-mania паведамляе пра прыняцце замовы, адпраўляючы электроннае паведамленне "Пацверджанне замовы і адгрузкі", якое змяшчае змест інфармацыі, якая ўжо змяшчаецца ў форме замовы: мэтавыя дадзеныя, апісанне і колькасць замоўленых прадуктаў, спосаб аплаты, дастаўка дадзеных.

5.8 У выпадку адмовы, Кліент будзе апавешчаны Cool-mania як мага хутчэй (і ў любым выпадку на працягу 30 дзён з даты размяшчэння замовы), адправіўшы паведамленне па электроннай пошце з паведамленнем аб адмене замовы. У выпадку, калі аплата ўжо завершана, Cool-mania прадастаўляе Кліенту кантэкстную кампенсацыю сумы, ужо налічанай за адмену транзакцыі (гл. Арт. 10. Спосаб вяртання сродкаў)

6. Спосабы аплаты

Як згадвалася ў пункце 4.2 (Кошт прадукту, выдаткі на дастаўку, падаткі і зборы) Звярніце ўвагу, што ўсе аперацыі, уключаючы валюту, пералічваюцца ў еўра пасля аплаты кліентам.

6.1 Аплата крэдытнай картай

6.1.1 У выпадку аплаты крэдытнай картай сума, звязаная з пакупкай, будзе спісана Банкам неадкладна, пасля завяршэння аперацыі, якую кліент ажыццяўляе ў Інтэрнэце.

6.1.2 У момант размяшчэння замовы кліентам вэб-сесія будзе перанакіравана з вэб-сайта на бяспечную старонку на вэб-сайце GP WEBpay (SSL). На такім вэб-сайце кліент зможа завяршыць аплату кошту
У працэсе пакупкі Cool-mania не можа даведацца інфармацыю пра крэдытную карту Кліента. Дадзеныя не даступныя Cool-mania або трэцім асобам, а таксама падчас афармлення замовы альбо ў пазнейшыя часы. Ні адзін архіў Cool-mania не ўтрымлівае такіх дадзеных. Ні ў якім разе Cool-mania не можа несці адказнасць за любыя махлярскія альбо незаконныя злоўжыванні з боку трэціх асоб пасля аплаты прадуктаў, набытых на вэб-сайце

6.1.3 Cool-mania пакідае за сабой права папрасіць кліента па электроннай пошце адправіць копію пярэдняй / задняй старонкі сапраўднага пасведчання асобы. У запыце па электроннай пошце будзе паказаны тэрмін, на працягу якога дакумент павінен быць атрыманы Cool-mania. У любым выпадку гэты тэрмін не можа быць больш за 5 працоўных дзён. У чаканні запытанага дакумента заказ будзе прыпынены. У выпадку запыту Заказчык павінен накіраваць усе дакументы, якія запытваюцца ў вызначаны тэрмін. Калі Cool-mania не атрымае гэтыя дакументы на працягу запытанага часу, як у запыце па электроннай пошце, альбо атрымае несапраўдныя дакументы альбо дакументы, якія скончыліся. Кантракт будзе заключацца ў адпаведнасці з арт. 1456 куб.см, і заказ пасля будзе адменены, за выключэннем права на кампенсацыю любой шкоды, якая можа пацярпець Cool-mania ў выніку паводзін кліента. Аб скасаванні дагавора кліент будзе апавешчаны па электроннай пошце не пазней чым праз 2 дні пасля заканчэння тэрміну падачы дакументаў, неабходных Cool-mania, што прывядзе да адмены замовы і будзе вернута выплачаная сума. Калі Cool-mania атрымае неабходную дакументацыю ў вызначаны тэрмін, умовы дастаўкі, г.зн. прыняцце прадукту кур'ерам, будуць паведамлены Кліенту пасля пацверджання транзакцыі Цэнтральнай, каб прадухіліць рызыку махлярства.

6.1.5 Cool-mania не можа ведаць і не захоўвае дадзеныя якім-небудзь чынам, звязаныя з крэдытнай картай Кліента альбо з любымі іншымі спосабамі аплаты, звязанымі з гэтым уліковым запісам).

6.2 Банкаўскі пераклад

6.2.1 Кліенты могуць плаціць банкаўскім пераводам. Заказаныя тавары будуць адпраўлены пасля атрымання аплаты.

Нумар рахунку : IBAN: SK9802000000002952352651

Адрас банка прымачоў:
Всеобщая уверовая банка
Млынскі нівы 1
829 90 Браціслава 25
Славакія

SWIFT-код (BIC): SUBASKBX

Зменны сімвал (спасылка) : Ваш нумар замовы

7. Адгрузка

7.1 Тэрмін "адгрузка" адносіцца да моманту, калі Cool-mania даверыў Прадукт вызначанаму Перавозчыку, які бярэ на сябе адказнасць за прадукт (крытэрыі могуць адрознівацца ў залежнасці ад тыпу замоўленага прадукту і ад прызначэння)

  • Звычайна прыбывае на працягу 5 рабочых дзён (можа вар'іравацца ў залежнасці ад краіны прызначэння)
  • Міжнародная пошта 1-га класа "Падпісана" Дастаўка - Міжнародная "Падпісана "
  • Служба кур'ераў GLS - Міжнародная дастаўка

7.2 Умовы адгрузкі і ўмовы дастаўкі канкрэтна згадваюцца ў дачыненні да асобнага прадукту на кожнай адпаведнай "Інфармацыйнай старонцы пра прадукт". Умовы адгрузкі ўступаюць у сілу з даты перадачы замовы, калі не пазначана іншае

7.3 Калі адначасова заказана некалькі прадуктаў з розным статусам даступнасці, Cool-mania правядзе толькі адну адгрузку. Адгрузка будзе ажыццяўляцца з улікам самых доўгіх часоў (напрыклад, у выпадку, калі 1 прадукт замоўлены са статусам "Няма ў наяўнасці", а таксама прадукт са статусам "У наяўнасці", абодва вырабы будуць адпраўлены са часам дастаўкі даўжэй, гэта значыць 30 дзён).

8. Дастаўка: Зборы і ўмовы

8.1. Дастаўка прадукцыі ажыццяўляецца па паштовым адрасе пункта прызначэння, указанага Заказчыкам у Модулі замовы.

Плата за ўпакоўку і дастаўку

Сусветны стандарт - 8 € (дастаўка па ўсім свеце)

дастаўка па ўсім свеце

8.2 Кліент абавязаны паведамляць пра любыя асаблівасці, звязаныя з месцам дастаўкі Тавару. У выпадку прадастаўлення няправільнай інфармацыі і падрабязнасцей, Заплата за любыя дадатковыя выдаткі, якія Cool-mania вытрымае для завяршэння дастаўкі Прадукта, будзе ажыццяўляцца Кліентам.

8.3 Дастаўка замовы адносіцца да ўзроўню вуліцы. Мы не дастаўляем паштовыя скрынкі, паштовыя аддзяленні і не дастаўляем трэцяй кампаніі, якая займаецца транспартам / экспедытарам.

8.4 Уся адказнасць і рызыка за набытыя тавары спаганяюцца з Кліента з таго моманту, калі ў паштовай службы ёсць подпіс атрымальнікаў

8.5 Любая праблема, якая тычыцца фізічных дадзеных, карэспандэнцыі або камплектнасці атрыманых тавараў, павінна быць неадкладна паведамлена заказчыкам у Cool-mania і не пазней за 5 дзён з даты дастаўкі, паведамляючыся па электроннай пошце на [email protected]

8.6 У выпадку, калі Кліент просіць паўторна адправіць набыты прадукт, Cool-mania прыступіць да новай дастаўкі, пакінуўшы за сабой права несці плату, акрамя выдаткаў, выдаткаў на вяртанне Тавару Cool-mania.

8.12 У выпадку, калі набыты прадукт не дастаўлены альбо затрымліваецца з улікам умоў пастаўкі, указаных у раздзеле "Спецыфікацыі", Кліент можа паведаміць пра гэта па электроннай пошце: [email protected] . Cool-mania разгледзіць скаргу і неадкладна паведаміць кліенту пра вынік па электроннай пошце на працягу максімум пятнаццаці (15) працоўных дзён.

9. Вяртанне: права зняцця

9.1 У адпаведнасці з артыкуламі 64 і наступнымі. Спажывецкага кодэкса (Заканадаўчы дэкрэт № 206/2005), кліент "Спажывец" мае права адмовіцца ад пакупкі Тавару без штрафных санкцый і без указання якой-небудзь прычыны ўказання на працягу (14) дзён з моманту атрымання Тавару. У адпаведнасці з тэрмінамі, указанымі ў наступных пунктах

9.2 Cool-mania прадастаўляе Кліенту больш выгадныя ўмовы, чым прадугледжана Спажывецкім кодэксам (у якім гаворыцца, што кліент павінен адправіць пісьмовае паведамленне на працягу 14 дзён, паштовым заказным лістом з квітанцыяй аб звароце) для рэалізацыі гэтага права, дастаткова паведаміць на працягу 15 рабочых дзён з даты пастаўкі тавару па электроннай пошце: [email protected] Тэма: («Я хацеў бы прымяніць права адмовы)

9.3 Паведамляючы аб зняцці, кліент павінен пазначыць нумар заказу (выдадзены падчас пакупкі), Прадукт ці Прадукты, для якіх ён мае намер скарыстацца сваім правам адмовы, і выразна выказаць намер адмовіцца ад пакупкі.

9.4 Пасля атрымання запыту на зняцце па электроннай пошце служба падтрымкі кліентаў Cool-mania аператыўна прадаставіць кліенту інструкцыі па вяртанні прадукцыі. Прадукцыя павінна адпраўляцца на адрас кампаніі, указаны на старонцы кантактаў.
Прадукт трэба вярнуць некранутым, невыкарыстоўваным, у камплекце з усімі арыгінальнымі дэталямі і ўпакоўкай (мяшкі і / або ўпакоўка) з захаваннем умоў наступных пунктаў 9.5.

9.5 Як вярнуць - зваротная адпраўка кліентам

9.6 У выпадку, калі выснова не была праведзена ў адпаведнасці з арт. 64 і наступныя. Спажывецкі кодэкс і, асабліва, калі Прадукт не ўкамплектаваны ўсімі яго часткамі і / альбо суправаджаецца аксэсуарамі і / або элементамі, якія складаюць неад'емную частку (напрыклад, этыкетка ўсё роўна павінна быць прымацавана да вырабаў з аднаразовай пломбай, неад'емнай часткай прадукту) і / альбо не ўваходзіць у арыгінальную ўпакоўку, альбо нават калі яна пашкоджана або выкарыстана кліентам (вырабы не былі зношаныя, памытыя, выкарыстаныя), акрамя разумнай мяжы належнай абачлівасці, не прадугледжвае скасавання дагавора і, адпаведна, не будзе мець права на вяртанне сумы, заплачанай Кліентам за Прадукт. Прадукт застанецца ў распараджэнні Заказчыка на складзе Cool-mania, чакаючы яго забрання, адначасова анулюючы просьбу аб зняцці.

9.7 У адпаведнасці з арт. 67, чацвёрты абзац Спажывецкага кодэкса, толькі пасля атрымання прадукту і толькі пасля праверкі станоўчага адпаведнасці ўмовам і працэдурам рэалізацыі правоў на зняцце і цэласнасці (як паказана ў вышэйпрыведзеных пунктах), Cool-mania павінна на працягу чатырнаццаць (14) дзён з даты атрымання Прадукту, і ў любым выпадку на працягу трыццаці (30) дзён з даты, калі Cool-mania была праінфармавана аб запыце аб зняцці, вярнуць сумы, выплачаныя кліентам. Вяртанне будзе ўключаць кошт дастаўкі, але не суму, выплачаную за куплю якіх-небудзь "дадатковых паслуг дастаўкі"

ФОРМА СКАРГЫ - (неабходна запоўніць і адправіць з вернутым таварам - прымяніць 2-гадовую гарантыю на дэфекты прадукцыі)

Зняць форму - (неабходна запоўніць і адправіць з вернутым таварам да 14 дзён пасля атрымання прадукту)

10. Працэдуры вяртання сродкаў

10.1 Вяртанне будзе праведзена з адменай плацежнай аперацыі (калі аплата была зроблена кліентам з дапамогай крэдытнай карты або банкаўскага перакладу)

10.2 У выпадку неадпаведнасці паміж атрымальнікам прадуктаў, указаным у форме замовы, і тым, хто ўнёс выплату сумы за пакупку, вяртанне сум у выпадку права зняцця будзе ажыццяўляцца Cool-mania, тым, хто зрабіў плацёж.

10.3 Як ужо згадвалася ў раздзеле 4.1, усе транзакцыі, здзейсненыя кліентамі, якія пражываюць у краіне Еўрапейскага саюза, пераўтвараюцца ў еўра ў выніку аплаты кліентам. Пры плацяжах у валютах, акрамя еўра, Cool-mania па-ранейшаму вяртае суму ў еўра, пасля чаго сума валюты разлічваецца на суадносінах змяненняў у дзень, у які зроблены зварот. Такім чынам, рызыкі абменнага курсу ўскладаюцца на кліента.

11. Звычайная гарантыя

11.1 Прадукцыя, якая прадаецца на вэб-сайце, можа падпарадкоўвацца звычайнай гарантыі, выдадзенай вытворцам ("Звычайная гарантыя"). Заказчык можа разлічваць на гэтую гарантыю толькі ў адносінах да вытворцы. Працягласць, тэрытарыяльнае пашырэнне, тэрміны і ўмовы выкарыстання, тыпы пашкоджанняў і / або дэфектаў, якія прадугледжваюцца, і любыя абмежаванні гарантыі залежаць ад індывідуальнага вытворцы і ўказваюцца ў гарантыйным сертыфікаце, які змяшчаецца ў скрынцы прадукту.

Вытворца Прадукцыі нясе адказнасць за любы шкоду, выкліканую дэфектамі такіх Прадуктаў.
Гэты від гарантыі мае добраахвотны характар і не дадае, не замяняе, не абмяжоўвае і не выключае і не ўплывае на юрыдычную гарантыю

12. Юрыдычная гарантыя 24 месяцаў на дэфекты адпаведнасці

12.1 У адпаведнасці са Спажывецкім кодэксам, на ўсе тавары, якія прадаюцца на вэб-сайце "Спажыўцу", распаўсюджваецца таксама юрыдычная гарантыя на 24 месяцы, якая ахоплівае неадпаведнасці патрабаванням да якасці і заяўленым у кантрактах (у адпаведнасці з артыкуламі 128 і далей. 206/2005). Для атрымання гарантыйнага абслугоўвання Кліент павінен захаваць квітанцыю аб замове (электроннае паведамленне "Пацверджанне заказу і адгрузкі" альбо дастаўка кур'ерам альбо пацверджанне аплаты).

12.2 Юрыдычная гарантыя на 24 месяцы распаўсюджваецца на дэфекты альбо неадпаведнасці прадукту, якія не выяўляюцца падчас пакупкі, якія існуюць на момант дастаўкі тавару, калі прадукт выкарыстоўваецца належным чынам, адпавядае прызначэнню і як устаноўлена вытворца (палажэнні, якія змяшчаюцца ў дакументацыі, у рэшце рэшт прыкладаецца да прадукту.
Дэфект адпаведнасці павінен быць дэманстраваны пры ўмове адмены гарантыі на працягу двух месяцаў з дня яго выяўлення.

12.3 Лічыцца, што тавары адпавядаюць кантракту, калі на момант дастаўкі спажыўцу:

12.4 Таму яны выключаны з сферы юрыдычнай гарантыі, дэфекты, абумоўленыя выпадковымі фактамі альбо адказнасцю Заказчыка, альбо выкарыстанне прадукту не адпавядаюць яго прызначэнню і / альбо ўказаны ў тэхнічнай дакументацыі.

12.5 У выпадку дэфекту альбо неадпаведнасці прадукту Cool-mania бясплатна, бясплатна для кліента, забяспечвае аднаўленне адпаведнасці прадукту: шляхам рамонту або замены вырабу на іншы з роўнымі або большымі характарыстыкамі. У адваротным выпадку з адпаведным зніжэннем кошту альбо скасаваннем дамовы вяртанне выплачанай сумы.

12.6 Для атрымання юрыдычнай гарантыі Заказчык павінен прадаставіць перш за ўсё доказы даты пакупкі і дастаўкі тавараў. Пажадана, каб кліент для мэтаў такіх доказаў захаваў копію электроннага ліста "Пацверджанне замовы і адгрузкі", які Cool-mania адправіў, альбо любых іншых дакументаў, якія пацвярджаюць дату выканання пакупкі (напрыклад, кур'ерская дастаўка альбо пацверджанне аплаты).

12.7 Кліент павінен адправіць у Cool-Mania канкрэтнае паведамленне, якое патрабуе ліквідацыі неадпаведнасці, па электроннай пошце [email protected] Тэма: Прадукт дэфектаваны

12.8 У тых выпадках, калі заяўка на гарантыю прадугледжвае вяртанне тавару для ліквідацыі дэфекту, кліент павінен вярнуць прадукт у арыгінальнай упакоўцы, у камплекце з усімі яго часткамі (уключаючы ўпакоўку і любую дакументацыю і дадатковае абсталяванне). Каб абмежаваць пашкоджанне арыгінальнай ўпакоўкі, рэкамендуецца пакласці яе ў іншую скрынку. Варта пазбягаць прымацавання этыкетак альбо скотчу непасрэдна на арыгінальнай упакоўцы прадукту.

12.9 Калі дэфект не знойдзены, альбо калі гэта не павінна быць неадпаведнасцю прадукту, згодна з заканадаўчым указам № 206/2005, з пакупніка будуць спагнаны любыя выдаткі на праверку і рамонт, а таксама любыя іншыя выдаткі ( транспарт і г.д. ..), якія ў выніку падтрымліваюцца Cool-mania. Гарантыя несапраўдная, калі дэфект быў выкліканы грэбаваннем альбо няправільным выкарыстаннем пакупніка, махлярствам, вільготнасцю альбо іншымі прычынамі, не звязанымі з вытворчымі альбо вытворчымі дэфектамі

13. Прыватнасць

13.1 Персанальныя дадзеныя, якія запытваюцца і прадастаўляюцца кліентам падчас запаўнення модуля замовы, збіраюцца і апрацоўваюцца для задавальнення патрабаванняў кліента і ні пры якіх абставінах не будуць ліцэнзаваны трэцімі асобамі. Cool-mania гарантуе сваім кліентам павагу правілаў апрацоўкі асабістых дадзеных з улікам кодэкса прыватнасці, выкладзенага ў заканадаўчым указе № 196 ад 30.06.2003 г. і наступных зменах.

14. Памылкі і / або недакладнасці на Сайце

14.1 Cool-mania пастаянна правярае інтэрнэт-каталог, каб прадухіліць памылкі і недакладнасці. Аднак не выключана, што вэб-сайт утрымлівае памылкі, недакладнасці або недагляды. Таму Cool-mania пакідае за сабой права выпраўляць любыя памылкі, недакладнасці і недагляды, якія змяшчаюцца на вэб-сайце, нават пасля таго, як ён у выніку атрымаў загад. Таксама пакідае за сабой права змяняць або абнаўляць інфармацыю ў любы час без папярэдняга паведамлення Кліента.