Наша гісторыя
Як мы пачыналі і якая гісторыя і гісторыя нашай электроннай крамы Cool-mania? Тут мы паспрабуем расказаць вам, як усё пачалося з 2010 года да цяперашняга часу :) Так што сядзьце склаўшы рукі і прачытайце шлях, які мы прайшлі, і шлях, якім мы яшчэ ідзем. Мы б не былі там, дзе мы зараз, без вашай падтрымкі.
Гэта ЗША ў пачатку нашага шляху :)
Быў ГОД 2010...
Гэты год стаў для нашай каманды годам стварэння сайта Cool-mania. Мы пачыналі ў сціплай, маленькай прасторы з 3 офісаў і склада, на гарышчы, дзе ў летнія месяцы было падобна на пустыню Сахара :) Але дзякуючы энтузіязму, які мы ўклалі ў гэта, мы ўспрынялі гэта як выклік, што пачатак цяжкі, таму мы не здаваліся, нягледзячы на спякоту і невялікую прастору. А вось як гэта выглядала ў нашым офісе на фота ніжэй.
Вось так выглядала першая версія сайта COOL-MANIA
Нам гэта ўдалося, і, нягледзячы на больш складаныя ўмовы і меншую плошчу, мы стварылі першую версію электроннай крамы з 2010 года, дзе ў нас сапраўды было толькі некалькі тавараў, мы запусцілі сістэму заказаў і адгрузкі тавараў. Да таго часу наш вэб-сайт працаваў толькі з 3 моўнымі мутацыямі. Нягледзячы на гэта, было шмат працы, галоўным чынам, каб злавіць усіх "мух або жучкоў", як мы гэта называем, якія могуць узнікнуць падчас штодзённай працы ў электроннай краме, каб запусціць сістэму заказаў, дастаўку, папаўненне запасаў і эканамічныя і абавязацельствы па выстаўленні рахункаў. Мы даведаліся ўсё, кіруючы інтэрнэт-крамай :)
2011 ГОД
Для пазнавальнасці і пазнавальнасці нашай інтэрнэт-крамы і прыцягнення ўвагі новых пакупнікоў мы паставілі перад сабой мэту наведваць мясцовыя музычныя фестывалі, такія як BEEFREE 2011, фестываль DOWNLOAD ZV і г.д., дзе мы прадстаўлялі сваю прадукцыю моладзі . Нам удалося сабраць першыя, вельмі важныя кантакты і атрымаць зваротную сувязь ад кліентаў, а таксама на аснове гэтага мы пашырылі наш сегмент прапанаваных тавараў, які першапачаткова складаўся толькі са святлодыёдных вырабаў, такіх як футболкі з падсветкай, паясы з падсветкай , партыйная прадукцыя і інш.
2012 ГОД
У гэтым 2012 годзе мы ў асноўным засяродзіліся на пашырэнні асартыменту з прыкладна 100 тавараў да каля 300 тавараў , нават калі нам прыйшлося абмежавацца невялікімі складскімі плошчамі каля 60 м2. Гэта было даволі складана, бо амаль штодня прыходзілі новыя і новыя скрыні з таварам, і нам ледзь было куды рухацца. Трэба было шукаць нейкую сістэму, таму што скрынкі і тавары ледзь не выціснулі нас з офіса, але мы ўсё рабілі з любоўю і пры гэтым весела праводзілі :)
2013 ГОД
Прыйшоў час, калі мы зразумелі, што трэба рухацца далей і шукаць новыя партнёрскія адносіны, новыя прадукты, і мы вырашылі наведаць выставы электронікі ў Ганконгу. Выставы былі для нас вялікай карысцю, дапамагалі арыентавацца ў вялікім свеце бізнесу. Гэта была магчымасць атрымаць новыя кантакты для дзелавых партнёраў , і мы атрымалі яшчэ большы агляд новых інавацыйных прадуктаў, тэндэнцый і таго, што такое "IN" і што мы маглі б пачаць прадаваць на нашым сайце. А пасля збору кантактаў і інфармацыі пра пастаўшчыкоў мы пачалі выпускаць іншыя віды нашага асартыменту, такія як фотаапараты, шпіёнскія штучкі ці розныя цікавыя гаджэты ці рэчы, якія трэба мець.
Наш генеральны дырэктар Марыё на вялікай выставе ў Ганконгу
2014-2015 ГОДЫ
У 2014-2015 гадах мы вырашылі сертыфікаваць сістэму менеджменту якасці ISO 9001 . Каб яшчэ больш заваяваць давер нашых кліентаў, мы вырашылі ўкараніць сістэму менеджменту якасці ISO 9001 і адлюстраваць усе працэсы ад атрымання заказаў да адгрузкі тавараў, працэдуры падачы скаргаў і г.д. Усе працэсы ў нашай кампаніі старанна кантралююцца і маюць іх уласныя дакладныя працэдуры для іх вырашэння. Безумоўна, гэта крок да павышэння канкурэнтаздольнасці і даверу да нашай кампаніі і на міжнароднай арэне.
2016-2018 ГОДЫ
2016 - 2018 гады былі для нас ключавымі, вырашальнымі ў плане стварэння цалкам новага вэб-сайта Cool-mania , дадання мноства функцый і пашырэння моўных версій да 20 (у цяперашні час у нас да 38). Мы таксама засяродзіліся на даданні новых прадуктаў, якіх у нас на той момант ужо было каля 2000 (у цяперашні час больш за 5000). Новыя прадукты з розных катэгорый , такіх як аўта-мото раздзел, дзе мы атрымалі супрацоўніцтва з высакаякаснымі пастаўшчыкамі камер і сістэм задняга ходу. Таксама пашырылася катэгорыя шпіёнскай прадукцыі, гаджэтаў, маст-хэв і нават вечарынак. Мы дадалі новую катэгорыю Beauty and outdoor, якая адразу знайшла сваіх прыхільнікаў.
2019 ГОД
2019 год стаў для нас ключавым з пункту гледжання пераезду ў новыя памяшканні. Мы дайшлі да таго, што ўжо не было дзе захоўваць тавар ад нашых пастаўшчыкоў і трэба было літаральна пераязджаць у новае, сваё памяшканне. Вырас не толькі наш асартымент, але і наша каманда з 8 крут-маньякаў :) Так што прыйшлося шукаць большае памяшканне. І вось мы паехалі паглядзець новы склад з офісамі і фасовачнай, дзе можна было ўявіць сваю далейшую дзейнасць і ў нас гэта атрымалася:) Зрэшты, судзіце самі.
Арыгінальная прапанова - візуалізацыя выставачнай залы
Спачатку гэта было проста пустое месца, але з вялікімі магчымасцямі для працы, і паколькі мы праводзім шмат часу на працы, нам таксама трэба было падумаць, як адаптаваць і гарманізаваць працу электроннай крамы з умовамі для камфорту людзі, якія там працуюць, а таксама кліенты, якія прыйдуць асабіста паглядзець і набыць тавар. І таму мы падрыхтавалі першапачатковую візуалізацыю таго, як будуць выглядаць працоўныя памяшканні, склад, офісы, сацыяльныя памяшканні, кухня і выставачная зала, якія будуць служыць не толькі ўваходнай зонай для кліентаў, але і прэзентацыяй нашай прадукцыі. Такім чынам, у нас было бачанне і можна было пачынаць падрыхтоўку да рэканструкцыі.
І мы пачалі аднаўляць...
Спачатку пачалі рэканструяваць унутраныя памяшканні, перагародкі офісаў, выставачнай залы, склада і г.д. Адначасова трэба было заняцца пракладкай электраправодкі, кандыцыянавання, рэкуперацыі, пліткі, тратуараў, санвузлоў і г. д. Потым надышла чарга падрыхтоўкі складскіх памяшканняў, складвання стэлажоў для тавараў на двух паверхах. Акрамя таго, былі абсталяваны офісы ад офісных сталоў і крэслаў, праз кампутары, прынтары, тэлефоны, канцтавары да ручак на сталах :)
Не забыліся і пра рэкламу памяшкання...
І ўсё гэта адбылося пры захаванні штодзённага функцыянавання электроннай крамы ў старым памяшканні, бо мы павінны былі падтрымліваць бесперабойны паток заказаў і адгрузку тавараў для нашых кліентаў. Не абмінулі і мадэрнізацыю адкрытых пляцовак, паклейку рэкламнай плёнкі, каб людзі маглі знайсці нас па новым адрасе :)
І, нарэшце, пераезд кампаніі і склада ў новыя памяшканні
І гэта быў поўны хаос, таму што працу электроннай крамы ў новым памяшканні трэба было прыстасаваць да пераезду (у самы напружаны калядны сезон) і ў той жа час перавозкі тысяч тавараў, а таксама сартавання і захоўвання тавараў на трэба было ўзгадніць паліцы , і ўсё гэта разам з нармальнай працай інтэрнэт-крамы і апрацоўкай заказаў , што здавалася немагчымым, але і гэта ў нас атрымалася :)
Мы зрабілі гэта! Кампанія пераехала, вялікае свята і давайце :)
ГОДЫ 2020 - па цяперашні час
І вось як наша кампанія выглядае сёння , калі вы нас наведваеце :) Нам гэта ўдалося, нягледзячы на вельмі цяжкі перыяд, калі ў 2020 годзе надышлі цяжкія часы Covid-19, што вымусіла нашу кампанію зачыніцца на некалькі тыдняў, і гэта сапраўды было адчуваецца ў колькасці агульных заказаў.
Мы змагаліся, як і ўсе астатнія, спадзяваліся на лепшае заўтра і пастаянна спрабавалі рухацца наперад і прыносіць вам усё новыя і новыя прадукты і ўдасканаленні для вас.