Прэтэнзіі і вяртанне тавару

Заказаны тавар не ў парадку, ці не адпавядае вашым чаканням? Мы падкажам вам, як можна паскардзіцца на тавар, або дапаможам з вяртаннем тавару.

Я хачу паскардзіцца на прадукт або дастаўку

Калі набыты прадукт не працуе належным чынам, мы паклапоцімся аб дапамозе з наладкай, рамонтам або заменай. Вы павінны запоўніць форму скаргі і адправіць яе на наш адрас разам з прадуктамі.

Прэтэнзія на тавары

Я хачу адмовіцца ад дамовы і вярнуць тавар

Вы можаце адмовіцца ад дагавора пакупкі на працягу 14 дзён з моманту дастаўкі, г.зн. вярнуць тавар, набыты ў нашым інтэрнэт-краме, без указання прычыны. Вы павінны запоўніць форму адмовы ад дамовы і адправіць яе на наш адрас разам з таварам.

Вярнуць тавар

 

FAQ - адказы на найбольш часта задаваныя пытанні

1. Як я магу звязацца з аддзелам скаргаў?

Вы можаце звязацца з нашым аддзелам скаргаў, даслаўшы электронны ліст на адрас: [email protected] .

 

2. Колькі часу займае разгляд прэтэнзіі?

Мы разглядаем скаргі аператыўна, але не пазней чым на працягу 30 дзён з моманту атрымання.

 

3. Як паступіць пры вяртанні тавару?

Вы можаце адмовіцца ад дамовы і вярнуць тавар без указання прычыны на працягу 14 дзён з моманту атрымання тавару вамі або названай вамі асобай. Пасля вяртання тавару мы вернем вам аплачаную суму пакупкі ў выглядзе пералічэння на ваш рахунак.

 

4. Ці магу я адмовіцца ад дамовы, калі я купляю як кампанія?

Не, на жаль, кампанія не з'яўляецца фізічнай асобай і, такім чынам, не можа вярнуць тавар на працягу законнага перыяду ў 14 дзён, як у выпадку з прыватнымі асобамі. Можна дамовіцца аб абмене тавару на іншы тавар.

 

5. Хто нясе выдаткі па дастаўцы вернутых тавараў?

Вяртанне тавару на наш склад цалкам у вашай кампетэнцыі. Гэта датычыцца і звязаных з ім выдаткаў.

 

6. Куды я павінен адправіць тавары, якія я хачу вярнуць?

Перш чым вярнуць тавар, спакуйце яго належным чынам і прыляпіце этыкетку з нашым адрасам на вонкавы бок упакоўкі. Вось адрас для адпраўкі пасылкі з таварам, які вяртаецца:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Але будзьце асцярожныя! Мы не будзем несці адказнасць за стан, у якім мы атрымаем вашу пасылку ад перавозчыка. Таму перад адпраўкай тавару змесціце яго ў першапачатковы стан, у якім ён прыйшоў ад нас, і запоўніце скрынку матэрыялам, які абароніць тавар ад пашкоджанняў падчас транспарціроўкі. Калі, нягледзячы на гэта, нешта здарыцца з вашым грузам па дарозе да нас, неадкладна звярніцеся да перавозчыка, які прыняў пасылку ў вас, і патрабуйце кампенсацыю за шкоду.

 

7. Я хачу абмяняць тавар (напрыклад, з-за няправільнага памеру). Як мне паступіць?

Калі выраб зусім не было ў выкарыстанні (гэта значыць на ім няма забруджванняў - валасоў, бруду і г.д.), яно толькі прымяралася, то магчымы абмен вырабу на іншы памер. Аднак неабходна запоўніць форму рэкламацыі і пазначыць у заўвазе заяўку на абмен на іншы тавар/іншы памер.

 

8. Ці магу я вярнуць любы тып прадукту?

Адназначна не. Закон дакладна вызначае, якія катэгорыі тавараў не падлягаюць вяртанню. Напрыклад, навушнікі-ўкладышы (шпіёнскія навушнікі) і таму падобнае.

Пакупнік не можа адмовіцца ад дагавора, прадметам якога ён з'яўляецца

  1. продаж тавараў, вырабленых у адпаведнасці са спецыяльнымі патрабаваннямі пакупніка, тавараў, вырабленых на заказ, або тавараў, прызначаных спецыяльна для аднаго пакупніка (напрыклад, выраб неонавага лагатыпа або для гоба-праектара, выраб імянных бірак на заказ па жаданні пакупніка),
  2. продаж тавараў, якія падвяргаюцца хуткаму зніжэнню якасці або псуце,
  3. продаж тавараў, змешчаных у ахоўную ўпакоўку, непрыдатную для вяртання па меркаваннях аховы здароўя або гігіены і ахоўная ўпакоўка якой была парушана пасля дастаўкі прадукцыі (напрыклад, навушнікі-ўкладышы - шпіёнскія навушнікі, нітрытны ачышчальнік і г.д.). ),
  4. прадастаўленне электроннага кантэнту, акрамя фізічнага носьбіта, калі яго прадастаўленне пачалося з відавочнай згоды спажыўца і спажывец заявіў, што ён быў належным чынам праінфармаваны аб тым, што, выказваючы гэтую згоду, ён губляе права адмовіцца ад дамовы (напрыклад, лічбавая/электронная ліцэнзія на праграмнае забеспячэнне).

 

9. Калі я атрымаю аплату за вернуты тавар?

Мы адпраўляем грошы за вернуты тавар не пазней чым праз 14 дзён пасля атрымання пасылкі і праверкі вернутага тавару. Па законе ў нас ёсць 14 дзён з моманту паступлення на склад для апрацоўкі тавару з кантракту. Вы вернеце свае грошы тым жа спосабам, якім да нас паступіла аплата. Пры экспрэс-аплаце (крэдытная карта, Google Pay, Apple Pay і інш.) грошы паступяць на ваш рахунак на працягу 3 працоўных дзён. Банкаўскі пераклад звычайна займае 1-3 працоўныя дні. Калі плацёж ажыццяўляўся накладзеным плацяжом, вы павінны запоўніць форму нумар рахунку ў фармаце IBAN (дадайце таксама імя атрымальніка) для вяртання грошай, і мы вернем плацёж банкаўскім пераводам.